dimecres, 27 de febrer del 2013

Noves maneres de comprar




L'inline representa la integració d'allò físic amb el virtual, dels àtoms amb els bits. Els consumidors volen combinar el millor de la compra tradicional y la compra on line. Per una banda, veure, tocar, probar; de l'altra, comparar preus i accedir a més informació.

Apareixen campanyes que fusionen les vendes virtuals amb les físiques mitjançant diferents promocions on podem aconseguir vals de descompte a les xarxes socials o a les botigues...  Comprar uns pantalons també es pot convertir en una nova experiència:




Hi han tendes que desenvolupen iniciatives digitals a les xarxes socials per ajudar-nos a decidir quina peça de roba hem d'aquirir



També podem  emprovar-nos virtualment la roba...



El showrooming consisteix en anar primer a la botiga física per poder veure, tocar y probar, per després comprar el producte on line al lloc més econòmic que trobem fent ús del nostre smartphone per trobar i comprar preus. En contraposició a l'ordre de les accions, apareix el concepte ropo (research online, purchase offline).



Apareixen noves apps com seesaw per a que els amics ens ajudin a decidir, aquí teniu un exemple:





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada